Sunday 14 December 2008

sunday, 14 dec 08

woke up at 830 am... semalam aku tak sihat... sakit kepala n rasa nak demam yang maha sangat.. mana taknya... aku redah hujan yang maha lebat semalam... habis lencun... payung ada tp dalam boot... pandainya... hehehe..

hari nie kerja... after 3 days off... first day tu mmg semua org kat negeri selangor ni cuti... rasanya la... 2nd and 3rd day tu... ada exam... huhuhu... exam sucks... this time around... i dont know what exactly happen to me... rasa mcm aku hantar kertas kosong je... how torturing when looking at other students wrote their answer... but mine??? just an empty paper... ku beserah je la kali nie...



hari nie... ada customer day... again???? masuk ofis... a lot of things yg kena aku kena buat... but dont know where to start... end up... tak buat apa-apa... feel like i lost my mind and soul... thats not me actually... when come to works... thats my priority... tp skrg... dont know where its gone... gone with the wind maybe... hahaha... ada ke ayat tuh??? kuang kuang kuang...



hari yang ke 14 di bulan december... tak berapa hari je lagi dah nak tahun baru... cepatnya masa berlalu... masa yang dah tak dapat balik... sedihkan... masa yang entah sia-sia entahkan tidak... penyesalan??? dah tak de maknanya... when talk about regret... teringat kat seseorang yang sangat menyesal mengenali aku... terok sangat ke aku nie sampai 'dia' menyesal??? ntah la... aku pun tak mintak semua nie berlaku... aku sayang kamu... tapi aku perlu korban kan sayang tu... maafkan aku...



beberapa hari yang tinggal sebelum menjelang tahun yang baru... aku nak fikirkan sebaik mungkin apa yang patut aku buat tahun depan... aku tak nak jd seperti tahun nie... tahun yang menyedihkan aku... membuatkan orang lain sedih dan menyesal kerana aku... aku tau aku akan berusaha biler aku terlalu inginkan sesuatu...



No comments: