Monday 22 December 2008

the day that i lost my mind...

semalam... i went shopping at OU pastu boleh teruskan pulak ke The Curve sorang-sorang... thats me... aku suka jalan sorang-sorang... sbb... aku suka masuk kedai yang sama berulang kali... walaupun tak beli... if pegi berteman... mesti orang yang teman aku tu mengalami tekanan perasaan yang amat sangat... masuk kedai... testing... sembang pandai... mcm nak beli... end up tak beli... jd... adalah lebih baik dan best p sorang-sorang... jd tak payah nak pikir perasaan orang lain... kesimpulan dari asalnya nak window shopping je... aku telah terbeli...


perfume aku yang pertama setelah 4 tahun tak beli perfume baru... its totally not me... aku suka bau yang fresh... tp ntah camane budak yang jual kat aku nie ayat power... aku terbeli... burberry brit sheer... baunya... mcm bunga... ntah la... susah nak define baunya... masa testing best gak la baunya... biler balik aku test... tetiba aku yang terpening sendiri... hahaha... overal... ok la... lagipun aku kan bercita-cita nak buat facelift... jd kena la ubah sikit2... hehehe...



benda lain yang aku beli...



setelah agak lama aku tak menukar purse... bukan agak lama lagi rasanya... mmg cukup-cukup lama... aku telah terjumpa purse nie kat kedai esprit... memula rasa ok... pastu rasa mcm tak ok la pulak... tp utk menyedapkan hati aku... maklum le... dah terbeli... aku pun kata je pada diri aku... 'since dah berazam nak tukar facelift nie... kena la tukar semua nya...' hahaha...

rasanya... semlam betui2 i ari yang i lost my mind... beli benda yg jauh dari kebiasaan aku... ada few barang2 lagi yang aku beli... aku beli lens.. dan beberapa helai baju yg bercirikan feminin...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... mmg betul2 bukan aku nie...

next story... aku akan citerkan lembaran kehidupan aku yang tak seberapa nie utk sepanjang tahun 2008... pastu... aku akan revealkan... azam tahun baru aku... hehehe... tiap-tiap tahun berazam... tiap-tiap tahun pun kantoi... hahahah

No comments: