Sunday 28 December 2008

my new year resolutions

wehoooooo...

new year is just around the corner... n i... macam org lain gak... musti berangan2 apa nak buat next year... dan lepas pikir punya pikir... my new year resolutions is...

1. belajar bersungguh2 so dat i can grad and get my degree latest by May 2010... huhuhu... lama lagi tuh rasanya...
2. dapatkan dean list... pastu... baru senang nak dapat sponsor... maklum le... aku bercita2 nak fly to UK nak buat masters program la kunun... tu pun kalau aku mampu utk tinggalkan segala yang aku ada waktu tu... kalau aku lebih sayangkan apa yang aku ada waktu tu... buat kan Malaya je la jawabnya... hehehe...
3. habihkan semua cuti carry forward aku... supaya tak de lagi yang burn...
4. pegi vacation at least sekali
5. tukar isi kandungan wardrobe aku... semalam aku telah kuarkan semua isinya dan kemas... baju2 yang dah tak nak... ada la dalam satu plastik besar... hasilnya... kena beli baju baru... sbb... baru aku sedar yang baju2 aku selama nie hanyalah tshirt n colar tshirt... teringat kata2 wada... 'apa masalah ko nie asyik beli baju colar jer??' hehehe...
6. yang ke enam nie cam kelakar sket ler... aku nak buat facelift... no more tshirt or colar tshirt... tp... pakai baju2 yang feminin and girlie.. boleh ke macam tu... tp kata orang nak seribu daya la kan...
7. last but not least... thinking of buying another house... tp masih lagi dlm kira2...
8. enjoying life to the max... kesedihan dan kekecewaan takkan kemana kalau aku sendiri tak berdepan dengannya... lupakan apa yang patut aku lupakan... sumtims... life is sucks... tp esok masih ada...

hmmm... cukup la tu kot... kalau bebanyak kang... aku yang pening sendiri...

utk 'dia' yang sentiasa di hati... wishing u all the best and happy new year... may all ur dreams comes true... i will always there for u... whenever u need me... i luv u, buddy...

No comments: