Thursday 7 November 2013

Indahnya waktu dulu..

sungguh sebak rasanya tatkala memdapat berita pak usop (bapak kepada deana n aini) masuk hospital..

mgkn sbb aku ibaratkan pak usop dan aunty zam adalah sebahagian dr keluarga aku.. maka aku sedih..

pak usop masuk hosp sebab denggi mengikut kata aini.. teringat pulak ayah.. waktu ayah sakit.. waktu aku tdo hosp teman ayah.. waktu aku hantar ayah ke tempat dialisis.. waktu aku bebel2 pada ayah sbb dia tak nak diet.. waktu aku dengar ayah mengadu pada aku yg kawan dialisisnya meninggal dunia..

indahnya waktu dulu.. waktu boleh berjasa pada orang tua..

ayah.. andainya dapat diulang waktu dulu.. sumpah anak mu ini takkan derhaka.. takkan membalas setiap kata-katamu.. 

ayah.. walaupun telah bertahun kau tiada.. aku tetap merasakn kau sentiasa ada menemani aku.. kau sentiasa bersama aku.. 

ayah.. andainya kau masih ada.. 

No comments: