Tuesday 5 November 2013

hello fat!

salam maal hijrah everyone.. 

selalunya aku post gambar makanan ala-ala diet dan rendah kalori gitu kan.. but not today..

eh.. aku ni bukan nya hari-hari diet ya.. kebanyakan harinya aku mkn makanan berkalori tinggi.. hehehe

hari ni hari cuti.. tahap kemalasan memang melampau.. maka.. geledah fridge tengok apa makanan berkalori tinggi yang blh di masak.. nak keluar beli makanan mcm malas melampau..

tahap kemalasan tu smp.. nak mandi pun malas.. psstt.. jangan bagitau orang lain yang aku belum mandi lagi.. sampai la saat entry ini di tulis.. kihkihkih..

ha.. hari ni aku masak makanan simple je.. ikan bilis goreng + kentang + bawang + cili dan telur dadar.. makan dengan nasik panas-panas.. letak kicap.. pergh!! heaven on earth kau!!


korang makan apa hari cuti ni??

No comments: