Monday 6 September 2010

mata n me...

my first appointment at tun hussien on national eyes... hmm... nothing much that i can say... cumanya... i learnt a lesson... doktor yang aku jmp tu... dr zainal... siap dia sound aku lagi... 'lain kali... kalau sakit mata or what so ever happen to ur eyes... org pertama yang u jmp adalah doktor mata... bukan pegi klinik biasa...' perghhhh... kena sebijik...

nothing chronic happened to my eyes... tp according to him... cornea ku bercalar akibat dr dry eyes yang melampau... lagi 3 minggu kena dtg lagi... kalau masih tak boleh heal... maksudnya... aku tak boleh pakai lens smp bila2...

pakai lens ke tak... tak de masalah bagi aku... cumanya... aku tak suka pakai spek... pemandangan terbatas... im asking him about lasic... he said... dia surgeon lasic... of cos dia akan kata bagus... next visit he will let me know whether aku sesuai ke tak buat lasic..

kesimpulannya... hari nie aku bawak balik ubat titik mata yang banyak... ada yang kena titik every 2 hrs... dan ada yang every 4 hrs... yang pakai before tido pun ada... kena buat until next visit..

wish me luck!!!

No comments: