Wednesday 22 September 2010

3/4 pants dan slip timbang berat

bermula dari 21 hb Sept 2010 sampai 21 Dec 2010... saya perlu mendietkan diri... kerana... saya nak menang tshirt canterbury PINK yang bernilai RM245... utk itu... saya telah....


1. timbang berat dan dapat kan BMI... owh yer... saya sangat berat sekarang... 48kg... OMG!!! gajah ke haper nie????? jadi... saya telah berazam utk kurang kan 5kg... (sila doakan saya...)

2. membeli pants utk bersenam... wahhhh tetap nak berjenama kan... btw... its on sale... so murah sajekkk... ini 3/4 track pants... 3/4 pun dah smp buku lali... kalau yang track pants panjang tu... haruslah jadi penyapu nnt...

kesimpulan: saya nak jadikan epal sebagai sarapan pagi... lunch... dinner dan supper... wahhhh... kalau tak kurus nie... tak tau la kan....

sekian....

No comments: