Saturday 24 October 2009

aku belum buta...

owh.. inilah dia yang dinamakan meroyan.. aku mmg nak berjimat.. so.. kena carik la alasan untuk berbelanja kan.. hehehe...

so.. my new stuff ialah... spek mata... yalah.. dah 3 tahun tak tukar spek baru... spek lama pun dah nak berkulat... ditambah pulak tahap kerabunan dah meningkat... power spek lama 525... power yang baru nie... 625 sebelah... plus silau... huhhhh... apakah lagi yang boleh dikatakan???

so... its about time for me to change a new one... pilih punya pilih... last skali... i choose spek from titus... its cost me about RM480... itu pun selepas aku mengorat apek spek mata tu supaya bagi aku diskaun...

untuk tak nak rasa bersalah sangat... i bought new spek dengan alasan... reward to myself sbb lulus exam hari tu... dan lepas nie... tak de la lagi alasan tak boleh bawak keta di malam hari... sbb spek nie siap dengan silau protection lagi... :p


according tu apek kedai tu... nie design baru dari titus... kalau dia tipu aku pun... mmg aku tak tau la kan... hahahaha...


ini adalah rupa aku dengan spek mata baru... old skul pulak rasanya... dah lama tak buat spek frame itam... slalunya spek aku frame mesti kaler2...

1 comment:

Paduka Fansiar said...

ok la... its about time you spend something on yourself. investment gak ni. bertahan bertahun