Saturday 28 February 2009

live it up...

its been a long time not write anytink in here... huhhh... not to say that i dont have anytink to write... cumanya... bz bodi sket je... bz ker??? hahaha... pura2 bz je...

hmmm.. 21 Feb 2009... Perodua successfully organized annual dinner for central & southern region... aku... tak ketinggalan la melaram tak tentu pasal kan dat nite... actually... pakai biasa2 je... beribu yang datang... tak mungkin semua org akan sedar akan kehadiran aku mlm tu... kecuali kawan2 la kan... so... tak la aku melaram beria... huhuhu...

Pengacara majlis... Nana & Adi Fashla... pada pandangan aku... diorg kena bnyk belajar lagi.. Entertainer... Elyana... bagus gak la... tak bosan... Hujan... mmg tak bosan la kan... boleh buat ala ala gig kat situ... tapi malangnya... tak de perempuan nak terkinja kinja mcm tengok konsert... jadi aku batalkan je niat aku nak terkinja2 kat depan stage...

huhuhu.. tiba2 aku rindu saat2 aku p tgk konsert dgn wira...


with kak Yati - AE Kajang..


with kak Rose - my collegue


with Jamilah - my boss


with Arman - my partner in hell masa dulu... hehe... sorii boss...


with my sales rep - Ikhwan (perasan Superman...)


PSSB Damansara Damai - Girl Power


1st entertainer - Elyana


2nd entertainer - Hujan


me with my Jantan2 kaberet

No comments: