Saturday 8 September 2012

kulit muka dan origins

i am among the laziest person in the world... i am not even use cleanser to clean my dirty face.. i just dont understand why im not bother about it... owh maybe because i do not have any issues with my face... soi end up with ignoring it...

actually... lama dah aku dok usha origins products ni... tp mgkn sbb i dont trust myself issue jd aku pun mcm tak pandang la... and last weekend aku rasa mcm kulit aku sgt selekeh... jd... aku dgn gigihnya... telah membeli...


owh btw... aku tak la membeli kesemuanya spt di gambar di atas yer... aku beli cleanser... toner and moisturizer... itu pun rabak gak la... and im happy sbb dapat free gift utk range product nya yang pada aku bagus juga kalau ada...

btw... aku akan mengeksperimen kan diri aku dgn product ini sblm aku membeli barang2 lain yang dirasakan perlu... takat ini... aku masih gigih menggunakan product ini mengikut waktu iaitu pagi dan malam...

from my different point of view... takat ni.. im very happy with the product sbb dia tak berminyak.. aku mmg paling benci product yang berminyak2 ni... lemas la aku...

so akan ada dlm wishlist aku ialah:-
1.  cream utk mata... (nak bagi mata tak jd mcm panda... so far yang free itu aku gunakan setiap hari... mmg nmpk perubahan...)
2.  scrub
3.  aging cream (mak dah kategori remaja purba dik non... harus ada ini... hehe)

kot kalau sebulan lagi aku kembali kepada trust issue dgn diri sendiri... just forget about it... its a waste..

No comments: