Wednesday 8 August 2012

update sana sini...

banyak sangat yang aku nak update di sini... tapi selalu tak kesampaian... perasaan bercampur baur antara perlu di tulis atau tidak selalu menjadi tanda tanya... adakalanya aku rasa tak perlu... adakalanya biler dah ditulis... akan tersimpan sebagai draft... i cant please everybody...

ok forget about that... hari ni... aku kena diarrhea... 3 jam before the exam started... mgkn sbb pau buka puasa yang aku mkn kot... sebab seingat aku... aku hanya makan pau dan naget abc je masa buka... lps tu dlm pkl 4 aku makan sebijik pau lagi... pastu terus kena attack...

aku gagahi jugak pegi exam hari ni... last day kot... lps ni concentrate thesis pula... lepas tu... insyaallah... dengan izinnya... aku akan dpt Master... wow!! tak sangka kot... aku tak pernah mimpi utk ada master... mmg tak de dlm cita2... tp dengan izinNya... aku bersyukur... bila dia sudah kata 'kun fa ya kun..' maka jadilah ia...

so... cuti raya ni mmg kena berhabisan membuat thesis sbb deadline nya adalah akhir bulan ini... owh apakah??? aku mmg  tak nak drag lagi... aku nak siapkan dan fikir next action... plus nak concentrate buat bisnes... owh bisnes pula.... apakah??

karl shafik pun meniaga kuih raya okehhh!! jd tak de la alasan aku nak bersenang senang je... bisnes tu akan di reveal biler dah siap sepenuhnya... skrg kena pikir pasal thesis dulu..

owh yer... kegilaan ku kepada nazim othman belum abis... ini mmg giler... kalau terjumpa dia harus aku akan ambik gmbr dgn dia... walaupun aku sgt comot dgn hanya berbaju tido... hahaha

No comments: