Thursday 12 April 2012

Update - 30 days to go

semalam baru aku tau... jalan tar adalah syurga shopping... hishhh nasib baik la mak tak bawak duit berkepok dik non... kalau tak... pasti aku dah memborong kain2 koten yang comel2 itu...

owh yer... semalam aku p membeli set sampin dan tengkolok kot nama dia.. ntah... aku tak sangka harganya itu... yalah... dalam pemikiran aku... harus la menatang itu mahal... sekali masuk kedai dan tanya... hah?? RM30 sepasang?? tanpa membuang masa lagi... pilih dan bayar la kan... owh yer... set sampin itu utk baju Mie... kami kan tidak menyewa... gatal buat baju sendiri... begitulah... kena p cari semua barang sendiri...

ok balik kepada perjalanan aku di jalan tar... ramai nya makhluk tuhan bershopping... giler aku menengoknya.. perjalanan ke jalan tar semalam... habis gak la RM300... termasuk shopping barang2 bisnes suka hati...

update list hantaran:

1. Macbook Air - done
2. Buku agama - done
3. Toiletteries - done
4. Jam tangan - done
5. Baju dan seluar - done
6. Belt n wallet - done
7. Macaroons - Kak long sponsor
8. Sirih Junjung - mama order
9. Halwa - mama order
10. Bunga telor - done

Update Kenduri

1. Makanan - Mama
2. Khemah - Mama
3. Door Gift - Apple
4. Kad Jemputan - belum edar
5. Dessert - aniem sponsor

Update Baju/veil/kasut

1. Baju Nikah - mini kurung off white (blm siap)
2. Baju Jamuan - jubah putih n pinkish (blm siap)
3. Baju Bertandang - mini kurung putih n grey (blm siap... kain je dah siap)
4. Tudung nikah - done
5. Tudung Siti/veil for nikah - blm jmp yang cung
6. Veil majlis makan - blm fikir design
7. Veil majlis bertandang - blm fikir design
8. Kasut majlis makan - blm jumpa yang sesuai
9. Kasut majlis bertandang - blm letak eksesories
10. Bunga tangan - blm pikir

Berangan

1. Photobooth - blm pikir
2. Center piece - dah pikir tp blm buat
3. Candy booth

sekian laporan lagi 30 hari nak kawin... nerveous...

No comments: