Wednesday 8 February 2012

biler tengok tarikh kawin aku blh jadi giler... tak buat apa lagi kot... hadoiii... nilah dugaan nak kawin kot... biler semuanya berstatus in progress tp takat 10% mmg menyayat hati... mcm nak postpone tarikh pun yer jugak...

cek list in progress:-
1. kad kawin - tempah di sg udang, klang RM0.40 sekeping... dapat murah pun sbb tempah sekali dengan Mie... design sgt simple... bak kata coco channel less is more kot... hehehe
2. baju nikah, jamuan mkn dan majlis bertandang - tempah dekat maknya faveret ibuku di port klang... siap 21.4.12... owhhh ngeri pulak tiba2... tp tak pe... sy yakin dengan maknya tu... dia paham kehendak saya... lagi pun bukannya saya nak buat detail bnyk sgt... jd mungkin DIY saje details2 tu... jd... tak de problem kot...
3. bekas hantaran - dah amik dari aini dan telah di beri kepada kak long... so... aku serahkan kepada dia utk buat apa dia nak... tp aku dah cakap...less is more... :)

KIV:-
1. Mekap - tengah contempleting... mau memboooking cik Gee... RM800 utk dua kali mekap... hmmm terasa mahal... tp saya mau hasil yang kebabom meletop juga... tak pe... sy masih ada masa smp minggu ini utk fikir... owhhh btw... masa ke Jakel utk kali yang ke berapa tah tu... saya ada tanya2 dekat kakak2 Jakel tu... saya tanya dia pasal hasil mekap cik Gee... mereka kata lawa... jd... perlu ke saya contempleting lagi?? sy tidak la bercadang membuat trial di muka saya... itu melibatkan kos lagi...
2. Photographer - saya tak tau nak amik siapa... saya hanya mau gmbr dlm soft copy... kawan saya mau caj saya RM1k.. erkkk di luar kemampuan saya itu...
3. barang hantaran - masih bnyk yang belum di beli... stress sy bertambah...


ok bye....

No comments: