Friday 20 May 2011

Ho Chi Minh City Day 3

woke up at 8am masa vietnam... pagi2 bangun beli beg galas for kak long n camera bag for me...
teringan aniem... 'beg galas ma.... beg galas...." tp duit tak bagi... harus la tidak di beli....

pegi balik ke suai kien liam (betul ke aku eja nie??? lantak la janji aku paham...) betul ckp mama... harga mahal hari nie... beli 2 helai kain cotton je...

owhh... hari nie aku berjalan kaki mcm dari klang ke rawang semata2 for HRC... basah ketiak sehhh... tak pernah aku berjalan sejauh nie... from ben thant... dah la tak tau tempat... tanya org merata... paling susah sbb diorg tak fhm english...

dah smp HRC giler beli satu...dah la penat mcm nak putus kaki berjalan... sbb give up tu tiada dlm kamus... jd... gigih la aku bertanya sana sini...

finally... atas pertolongan org malaya... aku jmp jugak la kan...

tak pasal aku ada kad HRC.. giler tak???

No comments: