Monday 2 August 2010

eskrim perisa colgate...

semalam kan 31hb... so... i decided to belanja my gems jr eskrim dekat bnb... sampai pun dekat nak pukul 930 malam after jalan2 carik baju pink for dinner jumaat nie...

di pendekkan citer... we bought 1 pint of eskrim... perisa mint and caramel chocolate crunch... mint tu anja yang pilih... bnyk kali gak la aku ckp kat dia... 'ehhh... macam perisa colgate la... tak nak la...' tp dia nak jugak... kesian tengok si gemok aku tu... aku pun ikut je la...

dah sampai kat umah... baru kitorang sedar yang perisa mint tu telah jadi perisa green tea... ewwwwww... potong stim betoi... kitorang tak makan pun... ekkk... bayangkan daun teh dibuat eskrim... apakah perasaannya??? haruslah pait dan tak sedapkan...

pagi tadi... bangun2 dari tido... aku pun terfikir nak pegi tukar eskrim tu... i just try my luck... tak boleh tukar pun tak pe...

bnb: hello...
net: hello... last nite i came here and asking for mint and caramel chocolate crunch... unfortunately... saya dapat green tea... at the back of this box also stated mint and not green tea... how??
bnb: hmmm... kejap yea...

mereka pun berbincang...

bnb: tak pelah... kami ganti kan yang baru...
net: really??? thank you...

akhirnya... net pun happy sedap dapat makan eskrim perisa colgate tu sorang2...



nota: eskrim perisa colgate tu pun sedap jugak rupanya... :)

No comments: