Friday 29 May 2009

keNaPaKah?????

oke2... aniem... wada... anja.. kat umah... they plan to enjoy their weekend... so many activities inside their head... me????? esok keja and sunday ada kelas... apakah semua ini????

benci la... aniem cuti seminggu sbb tukar ward... wada cuti smp bulan 6... menghabihkan bil letrik kat umah je... anja... si gemok tuh mmg maid kat umah tu... jd... tak boleh komplen... aku???? belum cuti hura lagi... benci!! benci!! benci!!

neh mesti aniem nak revenge aku... yealah... minggu lepas aku dah hura... minggu neh... payback time la dia tuh... syaitannnnnnnnnn!!!!

to hannim:-

Hura... hura jugak... utang aku jangan lupa bayar!!!!!

aniem teach me how to take mc tomorrow and monday... hanjeng sungguh budak neh... siap ajar aku... bikin panas je neh... benci la..

oke2... tanam kan dalam pale otak aku yang sempit nie...

' aku kena carik rezeki nak bayar utang2 aku yang banyak tuh... hura biler2 pun boleh'

tapi persoalannya... kenapakah diorg semua pegi hura tanpa aku?????? Bencinya!!!!

No comments: