Tuesday 26 May 2009

aktiviti bersama keluarga...

aktiviti bersama keluarga... tanpa along dan si pening lalat 2 org itu... aniem pun tak de jugak kerana mencarik rezeki... dan jugak amad yg berada di national service smp bulan 6...

mama telah paksa aku balik sbb dia nak tengok wayang citer 'Syurga Cinta'... OMG!!! tak terkata aku... sudahnya... belikan tiket wayang... dia dan si gemok je yang tengok kerana wada mmg takkan tengok citer melayu di panggung wayang... dan jugak... aku yang not in the mood nak tengok wayang...

persoalannya... penah ke aku ada mood tengok wayang??? hahaha...

sambil menyelam sambil minum air la kan... shopping!!! jengok2 kat body shop je... hehehe... dan merayap rayap... dan terfikir sesuatu... patut tak patut beli ekkk??? apakah itu???? next blog aku citer... hehehe


makan popcorn sebelum masuk wayang sambil menayang toiletteris bag aniem... advance payment by me... hehehe

si budak gemok yang tak mengaku gemok nie... perasan cantik dowh... hahaha



dah penat hura... mama belanja makan kat kedai bang leman... tempat peberet mama...

wada oder soto...


mama oder mee jawa...


aku dan anja... oder kerang rebus je... diet beb... tp sebenarnya... bukan diet... aku dah kenyang melantak pizza siang hari... hahaha

No comments: