Monday 18 May 2009

angan angan tak kesampaian...

demam dari hari khamis tak baik2... kejap demam kejap tak...
penyudahnya... terpaksa gak dengar nasihat dr. aniem suh p amik darah...
dan akhirnya... pegi lah aku ke klinik dekat ngan ofis...
dan... inilah hasilnya...



jarum yang ke tiga baru dapat darah...
sbbnya... salur darah aku sgt halus...
setengah jam gak la doktor tu mengetok2 mencari urat aku...
siap doktor tu boleh buat lawak pulak dengan aku...

doktor: saya dah tekanan dah nie
net: rileks r doktor... baru 2 kali cucuk

giler ahh... walaupun saya takut jarum... tp aku berani gak la...
menadah tangan utk di cucuk...
sakit sikit je...
selesai je amik darah...
aku dengan tak sayang mulutnya tanya kat doktor tu..

net: kalau saya nak derma darah boleh tak??
doktor: baik kamu tak payah derma darah..
net: kenapa pulak doktor???
doktor: nnt nurse tu akan hilang confidence.. sbb salur darah kamu sgt halus...
net: hahaha... saya takkan derma darah doktor... saya takut jarum..

lepas amik darah tadi...
sembang2 dgn AAS dan boleh pulak diskas kalau keputusan tak ok...
hospital mana nak pegi...
kelana jaya mc ke... subang jaya mc ke... damansara mc ke...
hehehe... sahih mmg meroyan...
saje je tu... nak hilang kan hati yang bedebar2 nie...

dlm pukul 8.30 mlm td...
klinik call dan bagitau...
semuanya ok...
jadi... angan angan aku nak tido hospital tak kesampaian...
cuba lagi season depan... hehehe

No comments: