Wednesday 15 April 2009

cuti-cuti malaysia...

orang lain cuti... mmg betul2 bercuti... p jalan-jalan... aku bercuti... cuti kat dewan peperiksaan... alangkah tak bestnya hidup ini... bila lah agaknya penderitaan ini nak berakhir...

semalam... cuti lagi... exam last paper semester nie... sengal gak la dlm dewan exam... mana taknya... pagi lagi dah kuar umah... maklum la... exam pagi... hujan pulak tu... mmg A++...



muke-muke scorer... diorg nie mmg dahsyat...

nasib aku agak baik sbb... mamat yang boleh tahan hensem tu ada... boleh la gak aku mengusha akan kehenseman dia... tp... yg aku perasan... baju dia sama je... atau mungkin kah dia hanya memiliki baju kemeja sebanyak 4 helai sahaja??? ada kemungkinan gak tu..


habis exam... aku jalan2 carik pasal ngan poket sendiri dekat OU... tak de benda yang menarik pun... tujuan asal... nak beli hadiah utk anak julie... jalan punya jalan punya jalan... termasuk la pulak kat kedai clarks... dah lama gak la aku mengusha kasut tuh... tp... buat2 betenang je... tamau beli lagi...

akhirnya... setelah aku pikir2... beli je lah... crocs aku pun dah nak berkulat aku kerja kan... hari2 lanyak... p ofis pun boleh buat2 comel pakai kasut tuh... jd... dengan tak pikir panjang... aku pun tenyeh la... tunggu lagi... dah tu... tenyeh dapat 10% discount... lagi mau stori... bak kata wada... aku nie kan kedekut... jd... kena amik peluang tu... :)

dan kesudahannya... aku riang... sbb dapat kasut baru...


tidak le cantik mana pun... but i like...

No comments: