Wednesday 3 February 2016

Bimbo

2 hari membaca satu naskah yang entah.. tak tau nak side sape.. nak side El atau nak side Dani.. El yang awalnya macam gangster.. dan Dani dengab cara Dani yang cool dan kadang tak tau nak describe.. mmg macam tu kot cara laki berpikir..

seriously.. kalau aku di tempat El.. tak tau nak react macamana bile Dani buat endah tak endah.. bila Dani tiba-tiba berubah.. mungkin aku rasa aku dah kawin dengan orang yang salah.. mungkin aku dah lari balik Malaysia.. ya lah.. aku kan heartless..

dengan naskah ni jugak aku tau apa itu Bell's Palsy.. tak tau pun penyakit tu wujud.. 

buku ketiga milik Rin Ahmad yang aku baca.. gaya bahasa yang sangat santai.. and straight to the point.. takde flowery flowery.. walaupun ada part conversation dalam bahasa omputih yang aku tak paham.. 

Rin Ahmad.. u r my cup of tea.. and i hope u will always be..



No comments: