Tuesday 29 January 2013

option?

banyak tajuk nak diceritakan... tapi biler dah bukak menatang ni... satu tajuk pun tak dapat nak dikeluarkan...

been busy doing things yang aku sendiri tak tau kejadah apa yang aku buat...

fail in time management is not an option...

do or die...

apakah? owh.. berita paling gembira yang diterima ialah apabila thesis telah diluluskan...

terima kasih Allah atas kesempatan ini...

tersepit di antara kemahuan dan kehendak juga adalah bukan option dalam hidup...

so what's next?

esok jumpa doktor lagi... makan ubat setiap hari tanpa gagal juga adalah bukan option dalam hidup...

dah terasa gemuk... gemuk juga bukan perkara yang aku nak dalam hidup ni...

owh... tak selamanya aku akan bersaiz aku sekarang... but i wish... aku akan sentiasa bersaiz ini...

short dress yang banyak itu kemana nak aku tujukan?

bukak muzium pakaian juga adalah bukan option dalam hidup..

kenapa aku menyebut perkataan option berkali-kali ni??

tiba2 membeli satu long dress dr shida... apakah???

No comments: