Saturday 5 June 2010

OU dan aku...

cuti sempena hari keputeraan yang di pertuan agong aku habiskan di OU... memula... hantar fon dekat nokia care... (i wont elaborate more... sakit hatiiiiii!!!)... kena tunggu 3 jam...

aku memang dah nmpk dah intrend punya booth siap ada runway lagi... tp malas nak pegi sibuk... tiba2... dari kejauhan... ternampak cutecarry... apalagi... teros la menyibuk dekat cutecarry...

hmmm... hari nie... aku berkenalan dengan designer's Malaysia... diorg talented... bajunya cantik... bukan tu je... orangnya pun tak sombong.... (sori tak sempat nak snap gmbr baju WANPA)... masa tu camera tak siap lagi..



i adore org dibelakang aku tu... so skinny!!! saya dengki!!!!



he's cute... :)



me... cutecarry and WANPA... baju raya tahun nie... harus lah di beli dengan WANPA.. cant wait!!!!!


kalau korang perasan... lelaki bersama cutecarry tu adalah model digi... rambutnya original yer!!!

No comments: