Monday 5 April 2010

saya benci biler...

saya benci biler org tanya saya 'biler nak kawin??' alahmakkk!!! kenapakah soalan ini??? dalam bnyk2 soalan... kenapakah???

lecturer saya pun heran... dia kata saya comel... (comel ke???) tp kenapakah saya tidak kawin lagi... alamakkkk... puan nie... tidakkah dia tau yang muke comel tak menjanjikan peminat yang ramai???

salah ke kalau saya tak kawin??? tidak kah mereka yang tanya soalan itu tau sesungguhnya hidup mati... ajal maut... jodoh... dan sebagainya adalah ketentuan tuhan??? tidakkah mereka tau itu??? haiiiyohhhh... kenapakah selenga jugak mereka itu???

kahwin itu bukanlah penentu kebahagian... tp hanyalah sekadar pelengkap kehidupan...

nota kaki: kepada adek yg 's' - aku tak jumpa jodoh lagi buat masa terdekat nie... baju sequence2 itu... ko simpan la utk majlis ko nnt... hahahaha

No comments: