Friday 27 March 2009

ulat buku

ulat buku??? apa dah jadi nie??? hahaha... aku sendiri pun tak tau apa yang jadi... yang pasti dan yang telah terjadi... aku dah spend some amount... sgt banyak jgk la bagi aku... utk beli buku... mana taknya... aku sangat la jarang membeli buku... huhhh... heran heran...

antara buku buku yang telah aku beli...


shopaholic & sister

shopaholic takes manhattan

shopaholic ties the knot

shopaholic & baby

besides shopaholic punya series... aku jugak telah melengkap kan my cecilia ahern collection... p/s i luv u, a place called here, thanks for the memories, where rainbows end, if u could see me know dan yang terbaru... gift...

all the books... tak tau biler nak baca... standard aku le... beli beria... hehehe...

inilah hasil dari MPH warehouse sales yang lepas... first time pegi... orang sangat ramai... hanya dapat beli confession of a shopaholic... second time pegi... shopaholic series tak de... 3rd time pegi... baru puas hati... boleh repeat smp 3 kali??? buang tebiat dah ke aku nie...

No comments: