Thursday 30 October 2008

sepiiii...

olaaa...

eh... boleh ke tajuk tu?? hantam sajalah... janji rock!!! hahaha

actually i dont know where to start and how to start... everything inside my head... dah rasa cam nak pecah dah... dengan nak exam nya... dengan perang perasaan lagi...

macam2 la aku nie...

ntahla... aku pun tak tau apa patut aku buat... aku rasa aku dah stuck dengan diri aku... lemasnya berperasaan mcm nie... kenapa perlu ada semua nie??? kenapa perlu ada perasaan yang menghancurkan hati??? kenapa perlu ada permulaan yang tak tau kesudahan??? kenapa mesti ada aku dalam semua perkara giler nie??? kenapa mesti aku???? kenapa??? kenapa??? kenapa???

semakin aku fikir... semakin aku keliru... semakin aku tak tau apa perlu aku buat... semakin sesak semua masalah dalam kepala aku... dan tak tau kepada siapa nak aku luahkan semua serabut yang melemaskan nie...

No comments: