Friday 20 December 2013

reunion Jenan82 15 Dec 2013

last week aku saje lah p lepak di Bakaugruv dan tolong mereka serve food dan kemas2 utk reunion Jenan82.. bukan aku ni tadak kerja sangat.. but by doing this.. aku dapat new friends.. new experiences.. and im happy!

ada sorang kakak yang mengikuti reunion itu telah tanya kepada AAS.. 

(ini adalah seperti yang diceritakan oleh AAS kepada aku..)

kakak: ada sorang staff kau nampak cerdik sikit.. she knows how to handle things..
AAS: staff mana?
kakak: yang tak pakai tudung tu..
AAS: owh.. dia tu ada master.. skrg tengah nak buat PHD..
kakak: engkau ni ambik staff tak agak2..
AAS: aku tak cakap pun itu staff aku..

whatever it is.. aku enjoy melayan kakak2 dan abang2 ni.. 

perbincangan apa tak tau.. orang dah masuk tido.. diorang masih sembang.. biasalah.. kalau sesekali jumpa pasti gossip..

dua orang budak ni.. adalah anak kepada salah sorang yang ikut reunion tu.. baik diorang ni.. friendly.. baru abis spm.. siap add IG aku tuh.. owh.. btw.. diorang kata aku berumur 25 tahun.. wowwweeee.. terasa muda uols!!

late nite supper yang tadak dalam menu.. chief cook baru sudah masak kari kambing.. diorang siap masuk dapur mengintai dan mintak semangkuk.. cicah dengan roti benggali..

No comments: