Tuesday 22 September 2009

dulu dan kini,...

dulu... aku pakai shampoo pantene... rejoice... head n shoulders....
kini... shampoo2 tu tak sesuai dengan rambut aku... keras la... kusut la... macam2 alasan... konon2 shampoo cap mahal je sesuai dengan rambut dawai aku nie...

dulu.. kalau shopping... aku hanya masuk kedai pdi... padini... seed... vincci... kedai2 jenama malaya...
tapi kini... kedai2 tu tak ku jengah... ramai orang la... sesak la... tak de yang menarik la...

dulu... kalau intai baju2 aku... semua cap malaya... jenama malaya ataupun tak de jenama langsung...
tapi kini... selai pun tak kelihatan...

dulu... pakai sependa 3 sepuluh ringgit pun tak de hal...
tapi kini... kalau bukan dari m&s atau pun debenhams... takkan aku beli...

dulu... tak kisah pun pakai mekap silky girl...
tapi kini... tak hingin nak mekap kalau mekap tu bukan dari m.a.c atau pun benefits ataupun bobbi brown...

dulu... tak kisah pun kalau kasut tu dari vincci...
tapi kini... kasut vincci tu sakit kan kaki la... keras la... tak comfort la... banyak hal...

dulu dan kini... bnyk yang dah berubah... aku pun dah banyak yang berubah... aku tak lagi seperti dulu...

time flies very fast...

yang pasti... yang tak pernah berubah... aku suka berseluar pendek... ber tshirt n berselipar jamban... bile agaknya yang nie nak berubah???? :)

4 comments:

Olpicture said...

since when do we become like this... i pun dok intai Lacoste jer skang ni... tapi slipar jamban tetap IN la skang ni! especially Tat Sing! ha ha ha

Paduka Fansiar said...

dari singlet pagoda... kini singlet Marks&Spencer... times flies... people change...

but as long as its for the better... then theres not much harm =)

Paduka Fansiar said...

dari singlet pagoda... kini singlet Marks&Spencer... times flies... people change...

but as long as its for the better... then theres not much harm =)

Net said...

Olpicture: ntah!! Tp pakai brg2 ada jenama sikit ni menambahkn self confidence.. Hehe.. I skrg tgh pikir nak beli ke tidak kasut nine west yg colorful tu..

Paduka: dan poket ku mengalami tekanan.. Itu x baik!! Haha